lördag

Blogg premiär .........


.....på självaste Nationaldagen.
Vad passar då bättre än denna vy från Kalix-Likskär
vår egen "sagoö" där vår stuga står o där flaggan alltid är i topp
då vi är där.
Efter påtryckningar o önskemål från vänner o nära-kära
så tog jag steget ut i denna för mej okända värld.
Egentligen så var det orden "morsan skaffa dej en blogg"
som var dom förlösande för att detta blev till.
Så jag är nog en ganska lydig morsa:)
Här kommer jag att visa o skriva om
just mina "ögonblick i sänder ".
Jag återkommer !
Ha en mysig fortsättning på just denna nationaldag.
Dagny

2 kommentarer:

  1. Hej Dagny. Kul att du har börjat blogga ( lovar att jag ska följa din blogg )Jag är själv en ganska ny bloggare, började i våborgshelgen och tycker det är riktigt roligt.
    Här är allt bara bra.
    Kram // Pia

    SvaraRadera