söndag

Närkontakt.....

.......... eller man kan nog rent av säga att nu har dom funnit varann,
den kärleksfärgade o den oskuldsfulla vita.
För ... jag tror ju inte att den röda är så full
att den p.g.a. det behöver stöd.
(Se efter om det är så
det kan jag ju inte eftersom den inte är vår.)
Nä.. jag tror att det är en sommarförälskelse
dom drabbats av.
(Vi såg närmanden redan i ett tidigare inlägg här,
o nu är dom ihop!! )
Sorgligt nog så hör jag redan rykten om
skilsmässa. Att dom kommer att bo på var sitt håll i vinter.
Men säg mej den glädje som varar för alltid.
Själv skall jag försöka glädja mej åt
en kommande oplanerad vecka.
Men sedan brakar helvetet ,
eller rättare sagt kriget ,loss.
Men mer om det senare.
Ha en god vecka ,alla.

3 kommentarer:

  1. Usch vad hemskt det låter med h-e och krig, är det verkligen så illa ute i skärgården?
    Men jag hoppas att ni har det bra tills dess iaf

    SvaraRadera
  2. Åh brevlådebilder igen...underbart. Jadu syrran sommarförälskelser..vad gör den med brevlådor och oss människor? Lyssna på det här:

    "Stör jag frågade han när han steg in? Du inte bara stör, svarade jag. Du rubbar hela min existens. VÄLKOMMEN"

    från "poeten" syrran Gunnel

    SvaraRadera
  3. Kriget skall du segra och komma ut med "vita flaggan" hissad

    systerkärlekskram från syrran Gunnel

    SvaraRadera