måndag

Tänk .....

.......... så många olika ställningar det finns.
POSTLÅDEställningar är väl bäst att tillägga;)
Dom här står vid vägen här nedanför oss.
Vi tre som är fast boende efter vägen
äger dom tre första till vänster.
Dom står stadigt. Skall palla för hårda vindar o snöstorm.
Nästa tre tillhör stugägarna.
Den kärleksfärgade ,verkar halvfull ,o ser ut att behöva lite stöd
av den oskuldsfulla vita ,som ser ganska stadig ut.
Den blå ser inte alls ut att ha några problem den pallar nog
för trycket från alla håll.
Står med båda fötterna på jorden kan man säga.
Jag försöker också att göra det.
Lyckas ibland
men stundom behövs någon att luta sej mot.
Jag har denna någon.
Hoppas att du också har.
Luta o njut av sommarkvällen.....tillsammans

3 kommentarer:

  1. Kikar in för att önska er en härlig sommardag med eller utan sol
    // Pia

    SvaraRadera
  2. Har vid flera tillfällen försökt skriva komentaret till dig bl.a när ni hade er trevliga syskonträff men inte lyckats.
    Hoppas det funkar i fortsättningen nu
    // Pia

    SvaraRadera
  3. Vilket gott skratt jag fick. Så otrolig finurlig text till postlådebilderna....hahhahha hahhaha jag skrattar..jag skrattar om och om igen.. (synd att det inte är ljuddator)
    säger den skrattande syrran Gunnel

    SvaraRadera