tisdag

Har inte ..........

....... så mycket annat för mej
så jag satte mej vid datorn
för o "bläddra" bland mina foton som jag laddat ner.
Det pågår en fototävling på nätet
med temat "Solnedgång ".
Jag mailade in den här bilden till den tävlingen.
Jag kallar den "Guldglans över Storöfjärden ".
Solnedgång ,det första jag tänkte på o sökte bland ,
var alla sommar-solnedgångar jag fotat på Likskär.
Den här har jag tagit från våran altan här hemma
då det var rimfrost på träden.
Allt färgades av solnedgången.
Så otroligt vackert !!
Skall bli spännande o se om någon röstar på
min bild.
Skall på något sätt
försöka finna guldglans i tillvaro framöver.
Hur det nu skall gå till
då håret ramlar av i stora tussar :(
Farväl till dom.

2 kommentarer:

  1. Kämpa på Dagny. Jag håller alla tummar och tår att du tillfrisknar snabbt.

    SvaraRadera
  2. Förstår att det inte är särskilt trevligt när håret börjar ramla av, men viktigast är ju att du mår bra i övrigt! Håret kommer snart tillbaka. Vilken kanon bild solnedgången, du måste ju tipsa om vart man kan rösta ... :-)
    KRAM!

    SvaraRadera