fredag

Denna soliga......

......... fredags förmiddag
gick jag en sväng opp i skogen för att plocka
några lingonkvistar till
en kruka som jag fick av mina brorsbarn
Anki , Håkan , Janne o Åsa i vintras.
Tyckte att den fina krukan behövde få något nytt i sej
sen dekorationen som var i den då jag fick den
vissnat.
Det gråa riset i bakgrunden har varit i en "Välkommen"-korg
på bron i sommar.
Tyckte att det passade som bakgrund till lingonen.
Fick telsamtal från S-byn i dag om att jag istället för
måndag , som det var planerat, skulle infinna mej där på
onsdag nästa vecka. Detta för att blodprover skall vara klar
då jag kommer dit o det hinns inte med på måndag.
Så på måndag morgon blir det provtagning på Gnäs-vc.
M.a.o så skjuter det fram tiden,
då behandlingarna är klar,
med tre dagar.
Gillar läget .....nä..nä
men måste !
Må väl denna soliga dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar