onsdag

En vecka ....

....... har gått sen behandligen.
Läste igenom broschyren jag fått om
den sorten jag fick o dess biverkningar.
Jag lovar , jag kunde konstatera att jag haft/har alla!!
Har mått fruktansvärt dåligt.
Som toppen på allt hade jag feber i går e.m.
Ingen feber idag o faktiskt mår jag hyfsat.
Må detta , förlåt , helvete passera som den största parentesen
jag någonsin varit med om i mitt liv.
Bilden ovan "Det blåser på Bottenviken "
får illustrera lite av den kaotiska känsla jag har.
Må det blåsa varma goa vindar på dej
i ditt liv.
Njut av hösten.
Jag försöker.

2 kommentarer:

  1. Jag är med dig i din smärta..din smärta är också min...Det är så orättvis att min goa lillsyrra skall gå igenom detta. Ibland förbannar man ödet eller vad det nu är. Men kom ihåg att goa varma vindar skall blåsa på dig..och det inom en snar framtid. Tills dess bit ihop och kämpa som f-n
    varma kramar från syrran Gunnel

    SvaraRadera
  2. Tusen varma tankar till dig vännen.
    Ditt underbart gulliga barnbarn är på praktik hos oss nu, så rar.
    Kram Anette

    SvaraRadera