tisdag

Nu....

.... har C varit o "gjort vinter"
i stugan på sagoön. Orken räckte inte till att
följa med.
Ca sju månader till vi skall ut med båt igen.
Varför är vintern såååå lång :( Hade räckt med halva tiden.
I morgon är det dags igen för en omgång gift :(
En ny sort som jag inte fått förut.
Har ingen aning om hur jag kommer att må efteråt.
Vet bara att den bl.a. kan ge sköra naglar o torr hud.
Och 48 cortison tabletter skall jag inta på tre dagar !!
Gillar läget ... nä .. nä
men måste.
Njut av livet
så mycket du kan.

5 kommentarer:

  1. Våra liv är som solens gång.
    När det är som mörkast
    finns det löfte om gryning.

    Tänker på dig Dagny.
    Kram Bia

    SvaraRadera
  2. Tack Bia för tänkvärda ord o för tankar.
    Det värmer
    Kram Dagny

    SvaraRadera
  3. Hej Dagny , vilken mysig stuga ni har på sagoön , dit måste jag få komma nästa sommar. Var i huvudstaden förra helgen och drog på mig en ruggig "flunsa".
    Men vad tusan är en flunsa mot det du går igenom.
    Kämpa på
    Kram Håkan

    SvaraRadera
  4. Hej Faster
    Skickar många kramar till dig.
    Kramar Anki

    SvaraRadera
  5. Tack Håkan o Anki för kramar.
    Ger mej styrka att veta att ni finns.

    Faster

    SvaraRadera